E-boek NL Netwerkborrel te Maarssen op 19 Mei 2010

Eerste netwerkborrel van de LinkedIn discussiegroep E-boek NL

18 MEI 2010, AMSTERDAM, NL
Samenvatting
LinkedIn groep E-boek NL houdt op 19 mei 2010 haar eerste netwerkborrel bij Seats2Meet.com in Maarssen. De netwerkborrel wordt gehouden rondom het e-boek: E-boektrends: het nieuwe werken. De netwerkborrel wordt gehouden van 14:00 tot 18:00. Een vijftal presentaties wordt gegeven: E-boektrends, het nieuwe werken, de nieuwe bibliotheek, het nieuwe uitgeven en open acces voor wetenschappelijke werken. Doelgroep: Schrijvers, lezers en uitgevers van e-boeken. Leden van E-boek NL.

Inschrijven voor de netwerkborrel kan via: http://e-boeken.info/netwerkborrel, het e-boek is (gratis) te lezen op: http://tinyurl.com/eboektrends2.

Een vijftal presentaties wordt gegeven: E-boektrends, het nieuwe werken, de nieuwe bibliotheek, het nieuwe uitgeven en open acces voor wetenschappelijke werken. Het pogramma is als volgt:
  1. E-boektrends door René Bladder
  2. De nieuwe bibliotheek door Jan de Waal
  3. Het nieuwe werken door Jack van Dooren
  4. Hoe maak je het beste een e-boek door Jurgen Willems
  5. Open Acces en wetenschappelijke boeken door Ronald Snijder

Doelgroep: Schrijvers, lezers en uitgevers van e-boeken. Leden van E-boek NL.
Kosten: €20 per persoon.

Deze netwerkborrel wordt mede mogelijk gemaakt door:
Over E-boek NL

Persberichten van de LinkedIn discussiegroep E-boek NL.